Alla inlägg under februari 2014

Av Emilie - 9 februari 2014 20:00

Chokladbollar går ju verkligen göra på alla möjliga vis, och smaksätta med det mesta.

Sist fick jag tips att smaksätt med bittermandel essens, mmmmm. det var gott!!


Nu senast köpte jag paranötter som jag mixade till mjöl. Första gången lite för länge, så det blev lite för smörigt och mjuka bollar. Men man får ju lära av sina misstag.


Så nu höll jag koll, det blev mjöl med lite crunch bitar i, supergott.

Efter mjölet blev klart tillsatte jag smör, kakao, kokosolja, sukrin gold lite kokosmjöl och punchessens. Jag älskar nämligen dammsugare. Satte igång mixern igen tills allt var blandat, Rullade lagom bollar och rullade i kokos.  

Dom är perfekta när jag kommer hem, två innan jag hinner laga mat. För jag är verkligen vrålhungrig då., jag äter lunch 11.30 på jobbet och kommer hem 16.30-17.00

Sen kanske ett par på kvällen som soff- snacks.



Presentation

Det är åter dags att ta tag i mitt liv, med hjälp av LCHF. Vi får se hur långt jag kommer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards