Alla inlägg under december 2014

Av Emilie - 4 december 2014 20:38

Lagom till att man peppat upp blir jag förkyld!!! Det känns som det blir rejält med. Iprenen har avhjälpt lite började bli väldigt öm i kroppen.
Jag hann iaf gå på sista zumba passet innan julledigheten. Det var lite det som gjort att jag peppat upp. Jag älskar zumban men nu har den känts som nåt jag anpassat resten av motionen runt. Efter årsskiftet har jag tänkt börja gymma lite. Jag får ju pengar från jobbet till det. Men då börjar sambon jobba ständig förmiddag och står för dagishämtning och jag måste inte stressa hem för det. Jag kan ge mig ut direkt när jag kommer hem osv om jag smiter hem tidigt för att få dagsljus måste jag inte vänta på honom eller lämna sonen själv eller med nån annan.
Hoppas jag hinner mota bort detta påhopp nu, med honung och halstabletter och ipren. Håller även på att morgonfasta lite. Funkar fint. Hoppas kroppen även kan hela min förkylning. Vi får se!

Presentation

Det är åter dags att ta tag i mitt liv, med hjälp av LCHF. Vi får se hur långt jag kommer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards