Alla inlägg den 9 september 2013

Av Emilie - 9 september 2013 20:52

I lördags var jag i Jönköping på ett tabata pass, kul med en mindre grupp där man hinner prata lite och kan skratta tillsammans hur jobbigt det är.
Jag fick även chans att scanna mig med glädjebesked. Ner 2,3 kg fett upp 0,2 kg muskler. Även vattnet var bättre. Så BARA positiva besked.
Nu är det bara att kämpa vidare.
Det blev lite fusk i helgen, i fredags var det barnkalas hos grannen och i lördags på cykelfesten blev det förhållandevis bra. Lite godis på slutet. Men det gör sig påmint idag då jag får kämpa lite extra mot sockersuget. Men jag vet ju att jag kan, det gör mig extra stark nu.

Idag har vi ätit en god fläskfilégryta med lök, paprika, champinjoner och grädde och creme fraiche.
Imorgon blir det kycklinggryta med fetaost i. Jättegott recept från tjejmiddags- gruppen.
Onsdag shake för mig, korvgrillning för grabbarna som ska skjuta lerduvor medans jag är i stallet.
Torsdag pannbiff, tror jag gör kokta morötter till.
Fredag pulled pork, massa "dolt" socker i know
Lördag jobb
Söndag, stek eller gryta på nötkött

Gonatt!

Presentation

Det är åter dags att ta tag i mitt liv, med hjälp av LCHF. Vi får se hur långt jag kommer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards