Alla inlägg den 5 september 2013

Av Emilie - 5 september 2013 22:58

Ja... Jag tröttnade lite. Min kropp är sååå elak, man måste lura den jämt och ständigt. Eftet typ en vecka med 16:8 då hajjade den och vägrade ge med sig ett gram till. Fine sa jag och började äta liiite frukost, antingen turkisk yohurt eller kesella med en hemmagjord äppelmos med kanel, kardemumma och liiitee sukrin gold. Supergott! Jag fick lite dåligt samvete av alla fina äpplen på trädet.

Så nu släppte kroppen ifrån sig liiite till, imorse fick jag t.o.m nyttt tiotal 79.9 det var ett tag sen, jag var där och testade lite under våren men så hoppade jag över 80 igen.

Nu har jag kommit igång och börjat röra på mig ordentligt med, nu har ju gympapassen dragit igång.
Tiadag blev stalltjänst, zumbapass, ÄNTLIGEN,, va kul det var, fick sån energi så jag sprang en sväng efteråt. Torsdag blev det sämsta känslan och tiden på riiiiktigt länge på 5 km. Men till slut kom jag fram. Varken kropp eller knopo ville. Då är det svårt.

Idag blev första riktiga fusket. En bit från sonens godisskål, en marabou med två bitar. Det var gott. Men jag kunde inte låta bli fudgen efter det, så magen sa ajja bajja direkt!

Lördag ska bli intressant, med cykelfest. Mat och alkohol man inte kan styra riktigt över själv. Så länge det finns vin är det ju ok. Men många pratar öl & cider typ...inte bra. Jaja, vi får se.
Trevlig helg!

Presentation

Det är åter dags att ta tag i mitt liv, med hjälp av LCHF. Vi får se hur långt jag kommer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards