Alla inlägg den 9 februari 2015

Av Emilie - 9 februari 2015 20:59

Det är inställningen som gäller! Nu är det åter igen dags att ta tag i livet, undra hur länge det håller, förhoppningsvis läääänge.
Med de nya kvargsorterna från Lindahls blir det lite lättare. Jag älskade nötchokladen!
Jag råkade även ta en vanilj, istället för två nötchoklad, jag brukar inte gilla saker som ska ha vaniljsmak, vi får se. Jag köpte även en stor med blåbärssmak. Jag ser fram emot att få smaka dem.
Jag går även tillbaka till tonfiskröra till frukost, på fröknäcke från lchf klubben tillsammans med kokt ägg. Jag försöker hålla mejeriprodukter nere där. För det brukar bli mycket till lunch och middag.
Idag känner jag mig stolt att jag hoppade över det supergoddoftande nybakta brödet till lunch och jag lät bli den smarriga morotskakan som vi hade lite över sen i fredags.
Jag ska nog testa att baka kardemummakaka, som man kan göra till en semlevariant, med mandelröra och grädde. Jag återkommer! Jag ska även försöka hitta nåt bra morotskakerecept. Återkommer där med!

Nu ska jag äntligen leta upp det senaste Walking dead avsnittet, äntligen!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Det är åter dags att ta tag i mitt liv, med hjälp av LCHF. Vi får se hur långt jag kommer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards