Alla inlägg den 15 februari 2015

Av Emilie - 15 februari 2015 20:46

Jag är nöjd över veckan som gått.
Mina "fails" har varit få, popcorn med sonen på vår halvdag lediga tillsammans. Det var det värt. Jag har ätit lite mörk choklad, nån smaksatt m salt o nån nöt, inte jätte lchf men bättre än marabou. Just det två skedar potatisgratäng till alla hjärtans dags middagen, oxfilé o rödvinssås kändes så tomt utan potatisgratäng :)
Mina wins har vart ganska många, inget nybakt bröd till lunch på jobbet, inga goa krutonger på jobbbet, smakade ingen chokladboll på jobbet varken torsdags när de gjordes eller fredag lunch när de serverades eller nån av de fyra jag tog med hem. Stoooort steg för mig!! Jag tog inte av sockerkakan som vi bakade idag till vårt fikabesök, jag höll mig till min lchf citron och kokoskaka, recept från Åse på 56kilo.
Jag har inte rört min sons lördagsgodis, trots att det har varit IN MY FACE hela helgen kändes de som, så många gånger har jag fått stoppa min hand som vart på väg ner i byttan av ren reflex.
Det var väl matsummering, träningen har vart bra med.
måndag grejjade i stallet, mockade osv. Sprang en runda ca 20 min. Fick dra motvillig hund :)
Tisdag gick till dagis och hämtade sonen, lekte ute.
Onsdag zumba
Torsdag red ca 45 min + pump
Lördag sprang backig runda 45 min, 15 min promenad först
Söndag gick promenad m hästarna, genomsvett.
Så fyra rejäla pass och mycket runtomkring på jobb och hemma är jag mkt nöjd med.

Summeringen gav minus 1,4 kg på vågen, mycket mindra svullen mage ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Det är åter dags att ta tag i mitt liv, med hjälp av LCHF. Vi får se hur långt jag kommer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards